✰INSTAGRAM✰ 16.04.15


6 Komentarze

  1. Anonimowy4/16/2015

    HyunA jak zawsze pięknie :) Zazdroszczę widoku z okna :P W ogóle wiesz coś może o fanbashu w Ameryce Południowej ? Pierwszy miał być 18 a dzisiaj już 16 a tu żadnych wiadomości albo żeby dziewczyny były na lotnisku, a do tego jeszcze HyunA jest w Hong Kongu. Myślisz, że został odwołany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego jest tak mało informacji, ale 18 na pewno będzie ten koncert w Meksyku, z tego co wiem nic nie zostało odwołane ^^

      Usuń
    2. Anonimowy4/18/2015

      To dobrze, ze nic nie zostalo odwolane :) ale troche sie dziwie bo dzisiaj jest 18 kwietnia i to sobota, a jak sprawdzilem kiedy sa te koncerty to jest podane, ze 18 kwietnia w Meksyku i ze to sroda xD oni jakis inny kalendarz tam maja ? ;P

      Usuń
    3. wiesz co teraz to ja juz się troche pogubiłam XD Moze poczekajmy na dalszy rozwój wydarzeń bo albo te informacje są jakieś błędne albo ja nie umiem czytać :D XD Swoja droga to trochę dziwne bo gdyby to było to byłyby juz jakieś zdjęcia cokolwiek XD

      Usuń
  2. Anonimowy4/19/2015

    dokladnie. ja jestem troche skolowany :D mysle ze najlepiej bedzie jak poczekamy ^^ moze to cos z tymi informacjami jest ? bo jutro 20 wiec powinny juz miec drugi fan base ale tam w ogole jest podane ze 20 kwietnia to piatek xD moze to chodzi ze wszystko bedzie w przyszlym tygodniu, ze w srode pierwszy koncert ale z datami cos im sie pomieszalo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby było tak jak mówisz :) juz nie mogę się doczekać kolejnego koncertu ^^

      Usuń