✰VIDEO✰ 4 Minute wydały MV do ''Crazy''!


11 Komentarze

  1. A to nie miało być dzisiaj kilka teledyskow wydanych? na YT przecież było kilka teaserów??? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee :DD te teasery promowały każdą z piosenek, które są na albumie a MV zostały wydane do 2 piosenek z albumu, Cold Rain i Crazy :33

      Usuń
  2. Anonimowy2/09/2015

    Ja takze potrzebuje respiratora i kroplowki :P ja mam akurat sesje i dzisiaj nie mialem egzaminu, wolny dzien, wiec wstalem juz o 5 zeby zobaczyc MV, niestety nic z tego nie wyszlo bo nie dalem rady wstac xD ale o 6.30 juz mi sie to udalo i zaraz wlaczylem komputer. Jak obejrzalem MV to nie wiedzialem czy krzyczec, skakac czy plakac, ze szczescia ;-) MV i piosenka sa BOSKIE i oczywiscie Nasze dziewczeta !!! jestem oszolomiony, nuce caly czas piosenke. Nie tylko Crazy ale wszystkie ^^ Wszystkie piosenki sa swietne. Wiedzialem, czytalem gdzies kto zajal sie produkcja Crazy i innych piosenek ;) Tak jak napisalas producencji od Red ale tez chyba Gimme That z Name Is 4Minute ^^ tak jak Ty na samym poczatku juz mialem palpitacje serca bo juz na poczatek dali Hyune xD za szybko, bo nie bylem przygotowany :-P ciesze ze Jihyun spiewa tak duzo i jest jej sporo w teledysku. Bardzo mnie to cieszy, w ogole moim zdaniem ta wspolpraca wyszla im na dobre bo tekst jest swietnie rozlozony, wszystkie dziewczyny blyszcza, zadna nie jest pominieta, super !! Ja takze mam nadzieje ze 4Minute zawladna music shows ^^ ale boje sie ze zainteresowanie moze skupic sie na Amber w przyszlyn tygodniu, ale moze to 4Minute przycmia jej comeback. Ale nie ladnie tak sie ze szkoly zrywac xD ale rozumiem to i powinno byc to usprawiedliwiane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah no widze, że nie tylko ja jestem hardcorową fanką XD
      a tam kij w oko 4 Minute są ważniejsze od lekcji historii czy matmy ;DD

      Usuń
    2. Anonimowy2/09/2015

      Hahaha nie jestes sama ^^ dokladnie, 4Minute sa wazniejsze :) a historia to taka nudaaa... chyba najmniej darzylem sympatia wlasnie historie i wos w szkole :P wszystkie piosenki sa swietne ;) moze troszke wiecej oczekiwalem od tego goscinnego udzialu menedzera 4Minute w piosence JiYoon. myslalem ze bedzie rapowal albo spiewal a on tylko uczestniczy w rozmowie przez telefon :( wiesz moze ktory to jest ? to ten co z Hyuna byl widywany w jej show przed comebackiem do Red ? czesto sie pojawial, ale nie wiem kto to jest ^^ czy to moze w ogole ktos inny. a caly czas sie modle zeby dziewczyny do Nas przyjechaly. To moje marzenie ^^ w koncu byly w Europie i to nawet nie az tak daleko wiec moze kiedys sie zjawia, kto wie :D oby kontynuowaly ekspansje na kraje pozaazjatyckie :-P coraz wiecej kpopowych artystow do Nas przyjezdza. nawet czytalem ze Block B maja byc ale nie wiem kiedy dokladnie.

      Usuń
    3. tak Block B mają być !!!! Ale taki biedak jak ja, który musi się uczyć bo ma zagrożenia z matmy i ogólnie kiepsko z kasą nie może pojechać na ten koncert ;CC tyle zespołów kpopowych już było u nas + Miyavi z Japonii a ja na ani jednym nie byłam ;_; Jeśli kiedykolwiek 4Minute przyjadą do Polski to pojade na 100% nawet jakbym miała nie zdać z matmy XD

      Usuń
  3. Anonimowy2/10/2015

    hahahaha... ja tez bym pojechan na 4Minute choc by nie wiem co ^^ ale pociesze Cie, ja mam zawalona analize matematyczna na studiach :( i musze pisac egzamin na sesji zeby to zaliczyc. nie lubie matematyki ale bardziej tak jak pisalem historiu i wosu :P tez nie stac mnie na te wszystkie koncerty :( ja chcialem bardzo na VIXX ale nie dosc ze drogo to jeszcze daleko, bo biler biletem ale trzeba doliczyc koszty dojazdu i nocleg, bo tak wracac po koncercie w nocy tez nie bardzo. Ale bardzo bardzo chcialbym kupic mini album dziewczyn ;) tylko nie wiem skad. Zamawialas moze kiedys jakies albumy kpopowe ? jak tak to skad i jak to dziala ? bo sa strony rozne ale nigdy nie zamawiales i nie wiem ktore strony sa ok a ktore mniej. ale ten mini album musze miec :* odkladalem sobie specjalnie na niego ^^ bo w Polsce niestety z kpopowymi albumami jest kiepsko, albo nawet gorzej :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja jeszcze nigdy nie zamówiłam żadnego albumu bo w sumie dużo mi na korki z matmy idzie miesięcznie i wgl (hehe jaka wymówka ;p) Ale podobno taniej wychodzi na allegro a jak już chcesz mieć taką 100 % pewność, że wszystko przyjdzie w doskonałym stanie to zamów sobie na eBay'u, ewentualnie na yesasia.com albo soompishop :3

      A no i trochę to idzie, mi bluza, którą zamawiałam prosto z Japonii szła z miesiąc... XD

      Usuń
    2. Anonimowy2/11/2015

      dziekuje za pomoc :-) poczekam az moze bedzie na allegro, mam nadzieje, ze w ogole tam bedzie ^^ bo z tym roznie bywa. Co do ebaya jakos nie mam zaufania i pewnosci, mimo iz nigdy tam nie zamawialem xD musze koniecznie zobaczyc soompishop (nie wiedzialem ze oni sprzedaja plyty) i ten yesasia. Hehe... no to troche szla :D dlugo, ale z samej Japonii wiec warto bylo czekac ;)

      Usuń
  4. Anonimowy2/11/2015

    świetna piosenka! cold rain tez bardzo mi sie podoba;) zapowiada sie bardzo fajny mini album.

    OdpowiedzUsuń