✰VIDEO✰ 4 Minute - Crazy (Teaser)


11 Komentarze

  1. Anonimowy2/07/2015

    Teaser jest rewelacyjny !!!! Wszystkie teaser'y sa swietne ale do Crazy zdecydowanie najlepszy ^^ nie moge sie juz doczekac. Czekam na filmiki z dzisiejszego wystepu ;) a tak na marginesie, za co lubisz Amber ? moze i ja sie do niej przekonam, jakos dla mnie jest najslabszym ogniwem f(x). Ani nie spiewa ani nie rapuje, bo dla mnie jej rap to nie rap. Tak wlasciwie sie zawsze zastanawialem co ona robi w ogole w zespole. Pomyslalem, ze napisze juz odpowiedz pod tym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak. Lubię Amber za sam styl jej bycia, jak pierwszy raz zobaczyłam f(x) i mv do electric shock to sobie pomyślałam oo 4 dziewczyny i jeden ładny chłopak XD To było moje pierwsze wrażenie o Niej, jednak obcykałam wszystko patrze Amber to dziewczyna O_O To dzięki Krystal tak bardzo polubiłam Amber zaczełam sparować KryBer jako best friends XD (mam pełno takich paringów w zespołach ;3) Zaczełam oglądać z nimi filmiki i odkryłam jak fajną, ciepłą i zabawną osobą jest Amber i szczerze jej kibicuję cieszę się, że osiągneła tyle mając swój własny styl i ma fanów za to jaka naprawdę jest ^^ Dlatego też czekam na jej debiut ;) Powiem Ci, że ja zawsze czekam aż Amber wkroczy ze swoją partią rapu :D Bez Amber f(x) nie byłoby f(x), czasami ja też się zastanawiam co Sulli robi w zespole oprócz tego, że ma ładną twarz... jednak wiem, że f(x) to 5 <3

      Usuń
    2. Anonimowy2/08/2015

      Nigdy nie popatrzylem na to w ten sposob. Tylko jako na artystke. Mam takie same doswiadczenia co do poczatku z f(x) jak Ty ^^ Moja przygoda z kpopem zaczela sie z Ready Go 4Minute ;) (dlatego tak bardzo je kocham ♡), wtedy interesowales sie jeszcze jpopem. I na jednej ze stron o jpopie wlasnie zobaczylem po raz pierwszy 4Minute. I tak sie zaczelo. Wiec poznawalem wtedy bandy od tego momentu, dlatego pierwszym singlem od f(x) rowniez bylo Electric Shock. Wlasnie za to je polubilem bo bylem przekonany ze sa to 4 dziewczyny i jeden chlopak :P i bardzo, bardzo dlugo tak myslalem ^^ jakos sie nie zaglebialem az tak bardzo w ten band. Poznawalem tyle nowych ze nie byko jakos na to czasu :-) ale jak sie o tym dowiedzialem to szczerze bylem w szoku xD i troche zawiedzony, bo takiego bandu brakuje. Ale jak juz poznalem i obczailem kpop to w f(x) skupilem sie tylko na Krystal. A Amber jakos najmniej polubilem. Ale jakos tak nigdy nie patrzylem na nia z tej perspektywy co Ty. Moze nawet ja polubie, na pewno popatrze i skoncentruje sie na jej osobie :) ja tak krotko przy okazji opisalem jak poznalem kpop :D a i mam pytanie, jak sie Twoja przygoda z kpopem zaczela ? czy 4Minute i HyunA sa piersze ktore poznalas czy moze zaczelo sie od kogos innego ? ;-)

      Usuń
    3. :) Zaczęło się od 2ne1 i ''Im The Best'', trafiłam przypadkiem na tą piosenkę w polecanych na yt. Już od małego (od podstawówki jakoś [?]) interesowałam się Azją, oglądałam filmy azjatyckie w telewizji, miałam swoich ulubionych aktorów itd jednak nie wiedziałam, że jest coś takiego jak kpop, jrock itp Tak bardzo sposobały mi się 2ne1, że postanowiłam poszukać coś więcej na ten temat i tak oto trafiłam na 4 Minute i ich teledysk do Hot Issue, od razu moją uwagę zwróciła Hyuna XD Później zobaczyłam, że Hyuna wydała mv do Bubble Pop i Change i tak oto Hyuncia stała się moją ultimate bias :3 To wszystko zaczęło się w 2011 roku i trwa do dziś, przez te lata poznałam naprawdę dużo fajnych zespołów i solistów i nie wiem co by było gdybym wtedy nie znalazła tego teledysku XD Pewnie zostałabym fanką Hyuny w 2012 roku kiedy wystąpiła w Gangnam Style haha przeznaczenie <33 XD

      Usuń
  2. Anonimowy2/09/2015

    Ja 2NE1 poznalem jako drugie, z piosenka Ugly w wersji japonskiej. Wlasnie Ready Go i Ugly byly na jednej stronie ale najpierw cos, jakas tajemnicza moc ;P skusila mnie do wlaczenia teledysku 4Minute ^^ nie wyobrazam sobie teraz co by bylo gdybym nie trafil wtedy na kpop. To bardziej styl zycia niz tylko muzyka :-) Ja takze od dziecka fascynowales sie Azja. Glownie Japonia i Chinami. Dlategi bylem fanem jpopu i sluchalem takich artystow jak Ayumi Hamasaki, Namie Amuro, Koda Kumi czy Ikimono-gakari. Przy okazji tego tematu o kpopie ogolnie staralem sobie przypomniec jak zaczela sie moja historia z jpopem ale nie moge tego sobie przypomniec za nic :/ troche szkoda :( ale ciesze sie strasznie ze wtedy sluchalem jpopu i trafilem na 4Minute a zaraz potem na 2NE1 ^^ niestety nie pamietam juz ktory band byl nastepny ale wydaje mi sie ze chyba After School, ale nie chce klamac :D W Twoim przypadku to na prawde przeznaczenie xD nie tylko ze moglabys Hyune poznac przy okazji GS ale ze trafilas tak posrod tych milionow filmow na ten jeden kpopowy akurat ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku *O* jak ja lubię czytać takie historie jak to inni zainteresowali się Azją itp XD Powiem Ci, że to fascynujące :D

      Usuń
    2. Anonimowy2/09/2015

      zgadzam sie, to fascynujace :) i ciesze sie ze nalezymy do ludzi ktorzy podazaja wlasna sciezka, np interesuja sie jak my Azja, sluchaja kpopu, jpopu czy cpopu albo jeszcze czegos innego, ogladaja dramy, music shows, itp. a nie ida za cala reszta, ktora slucha tego co zostaje narzucone w radio i ogladaja to co ciagle lansuje i meczy telewizja i kina :-) ja tez lubie czytac takie historie, moze Ty stworzysz kiedys takiego posta jak to sie zaczelo, cala przygoda z kpopem itd ^^

      Usuń
    3. :) faktycznie to bardzo fajny pomysł, mogłabym napisać coś takiego przy okazji jakbym robiła jakiś spamik czy coś ;D zgadzam się z Tobą w 100% jednak jak czasami czytam komentarze jakichś rasistów itp którzy tak nas wyzywają od fanów chinoli itp to aż mam ochotę wywalić komputer przez okno XD jednak zauważyłam, że Ci ludzie którzy nie idą za resztą i nie wstydzą się tego co lubią są bardziej tolerancyjni od innych XD

      Usuń
    4. Anonimowy2/10/2015

      fajny, fajny ;) ja czekam i na spamik oczywiscie tez :D ja juz nie zwracam uwagi na te glupie komentarze, ale kiedys mnie to denerwowalo i bylo mi po prostu przykro jak ktos wypisywal takie brednie :( nie dziwie Ci sie ze masz ovhote wywalic komputer xD i zgadzam sie ze ludzie ktorzy nie ida za reszta sa bardziej tolerancyjni. cos w tym jest ;-) ja teraz jak ogladam cos w tv to rozpoznaje czy aktor czy asktorka jest z Korei Japonii a moze z Chin, jeszcze nie tak doskonale ale widze roznice pomiedzy nimi albo akcent a wiele z ludzi mowi na wszystkich chinczyk i nie da sie ich przekonac :/ moze sie to kiedys tez zmieni ^^

      Usuń
    5. ja też tak teraz mam :d w ogóle dla mnie to nie do pomyślenia żeby mówić, że każdy Azjata jest taki sam bo każdy człowiek jest inny nawet bliźniaki zawsze czymś się różnią :D

      Usuń
    6. Anonimowy2/11/2015

      dokladnie, nawet miedzy blizniakami mozna doszukac sie roznic ^^ dlatego bardzo nie lubie jak wiekszosc mowi o wszystkich Azjatach chinczyki :/ to tak jakby oni o Nas tez mowili se kazdy z Nas tak samo wyglada :/ nie wiem czy wiekszosc ludzi chciala by sluchac tak o sobie. obu to tez sie zmienilo. kiedys kazdy czlowiek ciemnego koloru skory byl dla wszystkich a Afryki, ale zaczelo sie zmieniac i wydaje mi sie, jak tak patrze po ulicy czy w tv ze juz coraz mniej osob dziwi ktos kto ma ciemna skore i Ci ludzie nie sa juz tak szufladkowani :)) mysle ze i w koncu do Azjatow sie wiekszosc przekona bo w koncu coraz wiecej jakby to ujac ich sie pojawia w wielu dziedzinach zycia codziennego, mysle ze Gangnam Style to tak troche zapoczatkowal ^^

      Usuń