✰INFO✰ Lista piosenek do 6 mini albumu ''Crazy'' !

Na albumie znajduje się 6 utworów, w tym piosenka tytułowa ''Crazy'', oraz ''Cold Rain''.

Lista utworów :
''Crazy''
''Cut It Out''
''Tickle''
''Stand Out'' feat. Manager
''Show Me''
''Cold Rain''

Maknae Sohyun napisała tekst do ''Tickle'', oraz Hyuna i Sohyun napisały partie rapu do ''Show Me''.

4 Minute wystąpią pierwszy raz z ''Crazy'' w klubie ELLUI, w Seoul'u 7 lutego.
Impreza w klubie nie będzie taka jak zwykle, będą tam najlepsi DJ-e, oraz specjalny DJ, który jeździł z dziewczynami, podczas koncertów w Europie.

Czekamy z niecierpliwością na 9 lutego ! ♥

4 Komentarze

  1. Anonimowy2/02/2015

    Czekamy z niecierpliwością :) ale ja chyba nie doczekam ^^ oby ten tydzień zleciał błyskawicznie, mam nadzieję, że szybko na YouTube pojawią się filmiki z sobotniego występu :-) wyczytałem, że Amber z f(x) ma wydać album, jedni piszą, że juz w przyszłym tygodniu inni, że w połowie lutego. Ale boję się, bo jednak f(x) sprzedają więcej płyt, jak całe SM :/ Oby wydała ten album jednak co najmniej tydzien po 4Minute ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Amber no to super moja 2 ulubiona w f(x) <3 Ja również nie mogę się doczekać teaser bardzo mi się spodobał. 4 Minute są takie piękne :33

      Usuń
    2. Anonimowy2/06/2015

      Ja właśnie nie bardzo lubię Amber i nie cieszę się, że debiutuje :/ Już zostało to potwierdzone i 16 wraca ale 13 już w Music Banku będzie występować. I jeszcze duet z Taeyeon :/ Mam obawy, że 4Minute zostaną w cieniu, ale staram się tak nie myśleć. Cały czas sobie powtarzam, że to Nasze dziewczęta będą miały taki HIT, że nawet Amber się nie przebije :D

      Usuń
    3. haha ja nie mogę nie lubić Amber a jak jeszcze duet z Taeyeon (moją bias to XD) napewno 4 Minute wygrają nagrody z tą piosenką jestem pewna ! Musimy je wspierać teraz jeszcze bardziej ^^ Ludzi bardzo zainteresował ten comeback, cube wymyśliło dobrą strategię promocyjną. Bądźmy dobrej myśli ;3

      Usuń