✰INSTAGRAM✰ 17.01.15


11 Komentarze

  1. Anonimowy1/18/2015

    Ciekawe jaka to świeca zapachowa :P Kupiłbym taką samą xD Wydaje mi się, że to świeca z Yankee Candle ale nie widzę za dobrze jaki konkretnie to zapach ^^ W ogóle ostatnio pojawiły się jakieś plotki o tym, że HyunA ingerowała w wygląd twarzy :/ Nie rozumiem tych wszystkich ludzi, dla mnie nie widać żadnej najmniejszej zmiany a oni już, że operacja i operacja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nie ma różnicy :p Hyuna używa techniki konturowania nosa i ogólnie twarzy oraz makijaż baaardzzo powiększający oczy, ten np. z Red xD Ludzie mówią właśnie, że poprawiła sobie nosek, ale bez makijażu według mnie wygląda tak samo jak we wcześniejszych latach ^^ A zresztą gdyby Hyuna miała jakieś poprawki to wyszło jej to na dobre, bo jest piękna a w Korei operacje plastyczne to standard i nie warto się tym przejmować :D

      Usuń
    2. Anonimowy1/19/2015

      Dokładnie, makijaż jest w stanie dużo zmienić, czasami nie poznaje się się ludzi bez makijażu ^^ Myślę, że to po prostu zazdrość. A na tych zdjęciach widać, że HyunA jest zmęczona i to też zawsze zmienia w jakimś tam stopniu ogólny Nasz odbiór. A o jej nosku to już chyba od nie wiadomo kiedy gadają :) Tak operacje w Korei to standard :D sam poddałbym się takim zabiegom jakby mnie było na to stać xD U nich to rzeczywiście norma i nikt się tym nie przejmuje, a oglądałem gdzieś nawet o tym program i lekarz się wypowiadał, że robią praktycznie wszystko od zmniejszania łydek po włosy xD Ale strasznie to brzmi ^^

      Usuń
    3. Haha zmniejszanie łydek XD O tym to nie wiedziałam :D
      Pewnie ja też bym skorzystała jakbym miała możliwość bo kto by nie chciał sobie coś tam poprawić ^^ Ludzie są zazdrośni bo sami nie mają kasy na kosmetyki takie jak ma Hyuna, albo na operacje, zazdroszczą innym urody i gadają bzdury (zwłaszcza dziewczyny xd) ;p

      Usuń
  2. Anonimowy1/20/2015

    Tak, zmniejszanie łydek. Kobiety poddają się takiemu zabiegowi kiedy mają "masywne" nogi. Wycina się fragmenty mięśni z łydek i nogi stają się smukłe i zgrabne :P Czego to ludzie nie wymyślą :P ale przynajmniej mają takie możliwości i tak łatwy i przystępny do tego dostęp. Dokładnie, zazdroszczą innym co wyglądają lepiej, nie mówię, żeby wyglądać perfekcyjnie czy idealnie ale to nie powód, żeby kogoś oczerniać bo ktoś (HyunA) dobrze wygląda :) W ogóle widziałem właśnie Twojego posta z teaserem 4Minute. Jestem w szoku 0_0 Zapowiada się fantastycznie. Jak comeback będzie utrzymany w takim stylu to już jestem zachwycony ^^ Jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa teraz dopiero zajarzyłam o co chodzi z tym zmniejszaniem łydek, jak napisałeś o tym wycinaniu mięśni XD Czytałam kiedyś, że podobno Luna z F(x) poddała się takiemu zabiegowi :33
      Ja również jestem zachwycona teaserem ! Jeśli dziewczyny powrócą w podobnym stylu do Volume Up to chyba zemdleję ! XD *fangirl 100 % XD*

      Usuń
  3. Anonimowy1/21/2015

    właśnie też czytałem o Lunie z f(x) :) U niej jest to widocznie i nie wmówi, że się takiemu zabiegowi poddała albo schudła. To od razu widać ^^ I to nie jest żaden hejt :P Uwielbiam f(x) (najbardziej Krystal, jest cudowna (nie bardziej niż HyunA oczywiście) i nawet w moim wieku :P), ale widać, że majstrowałą przy tych łydkach, były takie masywne, a teraz takie zgrabne nóżki ^^ Ja już mdleje przy teaserze a co dopiero będzie jak pojawi się całe MV ^^ Liczę właśnie na coś w stylu Volume Up albo HUH czy IMMM, ale chciałbym coś w stylu What A Girl Wants (moim zdaniem jedna z najlepszych piosenek dziewczyn). Ciekawy jestem czy ten zwiastun to tylko zwiastun czegoś nowego, nowego stylu czy, żę comeback będzie właśnie utrzymany właśnie w takim stylu sci-fi. Było by fantastycznie, coś o jakieś wyprawie w kosmos :P ale zaraz by były porównania do 2NE1 i Come Back Home, więc już sam nie wiem. Czekam Wiem, że mają być dwa title tracki, więc chyba będzie pełen album !!!!!!! Bo ostatni raz tak 4Minute się promowały z 2 piosenkami kiedy wydały 4Minute Left :) Ja jak zobaczyłęm tez zwiastun to nie mogę się doczekać, tylko myśle o powrocie dziewczyn ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystal też jest moją bias :D Trzecią ulubioną, drugą jest Taeyeon <333
      A trochę głupio, że jak grupy powracają w takim stylu to od razu, że 2NE1 kopiują, tak jakby 2NE1 zagarneły ten koncept już na zawsze XD Niektóre BlackJack przesadzają, ale i tak ten fandom jest lepszy niż EXO-L, tego fandomu sama się boję hahaha XD

      Usuń
    2. Anonimowy1/25/2015

      Też lubię Taeyeon ale moją bias w GG jest Yoona bo przez nią zacząłem lubić ten girls band ^^ zdecydowanie ją lubię najbardziej ;) zgadzam się z Tobą z tym kopiowaniem. To tak jakby już miały to przypisane i nikt inny nie może robić takiego stylu :/ w ogóle nie wiem czy już widziałaś pierwsze zdjęcia z Cold Rain (na allkpop już są), więc już jest wojna że 4Minute skopiowały 2NE1 i Missing You :/ to przecież tylko pare zdjęć i nie da się z nich jakoś specjalnie odgadnąć jaki yo styl a BlackJacks już atakują. Ja na szczęście nie miałem styczności z EXO-L ;) ale widzialem ich poczynania na forach :-) masakra. Miałem tylko spięcia i konflikty z Pink Pandas :P stosunkowo często mi się to przytrafia.

      Usuń
    3. hahah H5 pink pandas tez są creepy, ze niby A Pink przewyzszyły juz 4Minute albo ze to mini SNSD... LOL wogóle ten zespół trzyma tylko Eunji według mnie heh a zresztą nie interesuję się nimi, widziałam tylko kilka live z tej ich nowej piosenki Luv czy cos takiego i nie zainteresowały mnie zebym była ich fanką ;D wgl te wszystkie porównywania zespołów mnie strasznie denerwują, nawet nie tylko 4Minute, ale ogólnie wszystkie.. ehh ;_; jakby nie mozna było się cieszyć, ze powracają z nowymi piosenkami i sie rozwijają, próbuja nowych rzeczy... :c

      Usuń
    4. Anonimowy1/25/2015

      Zgadzam sie z Toba w 100%, takze nie lubie tego porównywania, że ktos jest lepszy od innych, itd. Nawet powiedzialbym ze tego nienawidze :/ Tak jak Ty ja takze mysle ze powinnismy sie cieszyc z comebackow girls i boys bandow czy solistow. Powinnismy doceniac ich ciezka prace i to ze sie rozwijaja, probuja czegos nowego a nie tylko ich hejtowac i porownywac, albo doszukiwac sie tegi ze jakas grupa skopiowala inna. Oj Pink Pandas sa zdexydowanie creepy :D ale zdarzaja sie wyjatki bo trafilem na jednego/jedna fana/fanke i byl/a w porzadku i fajnie sie zachowal/a :P ale to chyba wyjatek, bo inni to utopili by Cie w lyzce ;P jak slysze ze gadaja ze sa lepsze niz 4Minute :// albo ze juz sa nowym nation girls bandem to brak mi slow. One nigdy nie osiagna tyle co GG i nasze ukochane 4Minute ^^ nie licza sie tylko sprzedane plyty czy zdobyte statuetki w momencie kiedy sie nie ma konkurencji. Jakby wygraly z GG to moglym sie ku temu sklonic ale kiedy one zgarniaja wszysrko kiedy za konkyrencje maja zespoly ktore sa raczej na "dolnych" pozycjach to nie ma o czym mowic nawet ;-) Eunji zdecydowanie jest filarem, no moze jeszcze Naeun, bo niby jest popularna ale jakos o niej prawie nic nie slyszalem xD gdyby nie Eunji to by nic nie znaczyly. A najbardziej to mnie irytuje Boomi. Nie moge na nia patrzec :// tak jak filarem Sistar jest Hyolyn ^^ (moja bias w Sistar) ale podoba mi sie ze juz sie to zmienia. Bo duzo znaczy teraz Soyou, fajnie ze kazda z nich cos robi i dzieki temu ich popularnosc opiera sie nie tylko na Hyolyn tylko na innych czlonkiniach takze. Super ze w 4Minute takze dziewczyny cos robia, ze kazda sie angarzuje w jakis projekt a nie opiera popularnosc na jednej osobie ;-) czekam juz na comeback :* chyba nie doczekam 26 i Cold Rain ;)

      Usuń