✰Spam #8✰


Dodałabym ten spamik już o godzinie 13 jednak los tak zdecydował, że cała notka mi się usuneła więc dodaje dopiero teraz... Obiecałam to dodam ! :)
Dzisiejszy spam będzie o ''parach'' w 4 Minute :D np. AhGa dodam tylko te w których występuje Hyuna. Jak wiemy nasza kruszynka uwielbia się przytulać, a te obrazki i gify są tego dowodem :D Mam nadzieję, że nie gniewacie się za to, że nie trzymałam się comiesięcznego spamu zrobiłam przez ten czas trochę specjalnych notek ;D Mam nadzieję, że się spodoba, chociaż chyba jest troszkę krótszy od poprzedniego ;p Na początek pierwsza i moja ulubiona parka :

AhGa - Hyuna i Gayoon

Lol ! :D <3


Śmiało można stwierdzić, że Gayoon jest najlepszą przyjaciółką Hyuny :)

W AhGa uwielbiam to, że Gayoon jest bardziej opanowana kiedy Hyuna jest jak dziecko, które tuli się do swojej mamy :DD
Główna wokalistka i główna raperka <3







(A tutaj jak jeden użytkownik napisał ''jedzą psy'' haha :D)













SoAh - Sohyun i Hyuna

Najlepszy moment xD



Jak dzieci xD <3















JiAh - Jiyoon i Hyuna














Hyuna i Jihyun

Beautiful selca of Jihyun and Hyuna ^?^ #4minutePics http://yfrog.com/gvsvbj

4minute jihyun 4minute hyuna gif

4minute jihyun 4minute hyuna gif

4minutej jihyun 4minute hyuna gif



A to tak na zakończenie hahahaha - JiAhGa :D

4 Komentarze

  1. Dzięki Ci za to i czekam na kolejny w następnym miesiącu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :d Ciesze sie, że Ci się podoba :D
      Napewno zrobie kolejny spamik lub specjalną notkę ;D
      Jak macie jakies pomysly o czym to pisac :DD

      Usuń
  2. Anonimowy4/20/2014

    Ale nie serio ksad bierzesz to wszystko? Jest jakas specjlana kronika gwiazd kpopu i tam sa wszystkie newsy i nie tylko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak kronika gwiazd kpop - Tumblr :DD wystarczy dobrze poszukac ;D

      Usuń