✰INFO✰ Cube Entertainment wydało oświadczenie na temat ''Skandalu Trouble Maker''

Cube Entertainment wydało oficjalne oświadczenie na pytania internautów. Okazało się, że dzisiaj rano odkryto złośliwe komentarze na temat Hyuny i Hyunseunga, jakby tego było mało plotki zostały podane jako news - tak jakby Cube je przekazało, i zostały przyjęte jako wiarygodne źródło dla internautów. Napisano, że Hyuna będzie miała dziecko, co oczywiście nie jest prawdą. Agencja natychmiast zareagowała sprawa zostanie zgłoszona na policję. A co jest w tym ''najśmieszniejsze'' ? To nie pierwszy raz kiedy hejterzy próbują zgnębić Hyunę, już wcześniej krążyły plotki o tym, że Hyuna usuneła dziecko jeszcze za czasów Wonder Girls. Nie wiem jak można być takim podłym człowiekiem, można kogoś bardzo nie lubić, ale według mnie tacy ludzie jak oni nie powinni egzystować na tym świecie, zresztą to nie tylko moje zdanie.

''Rumors are carried by haters,
Spread by fools,
 and accepted by idiots.''

4 Komentarze

  1. moje też! :D
    Hejterzy niestety gnębią tych co są w czymś dobrzy...
    uwielbiam Hyunę i cieszę się ze trafiłam na twój blog <3
    jest wspaniały pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, ze tez tak sadzisz, bardzo dziekuje za miłe słowa ;3
      Ty rowniez masz wspanialy blog :) Uwielbiam Japonie wiec bede czesto na Niego zagladala ^^

      Usuń
  2. Strasznie szkoda mi sławnych osób. Ludziom wydaje się, że nic ich nie może zranić. W końcu są piękni, utalentowani, idealni. Nie dostrzegają, że gwiazdy to również zwykłe osoby i mają swoje uczucia. Mam nadzieję, że to wreszcie zrozumieją, a sytuacja z wyimaginowanym dzieckiem Hyuny się już nie powtórzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez mam taka nadzieje i calkowicie podzielam twoje zdanie, oby wreszcie to wszystko sie skonczylo bo jesli tak dalej pojdzie... ja na miejscu Hyuny to niewiem co bym zrobila :(

      Usuń