✰Spam #7✰



Wydaje mi się, że spam o 2HYUN już kiedyś robiłam, 
ale teraz przyjrzymy się jak wyglądają ich relacje w 2013 roku ^^





Ekscytacja Hyuny na myśl, że Hyunseung siedzi koło niej xD



I ten pocałunek na MAMA 2013 awww ^^



Wejście smoków:







Nawet chłopcy z Big Bang ich lubią *.*
Szkoda, że nie udało mi się znaleźć reakcji T.O.P, GD i Seungri'ego na ich pocałunek xD





Najsłodszy moment, jaki kiedykolwiek widziałam na sali treningowej xD






우리 둘이 지금 여기서 사라지기 전에 it’s us two, right here, right now, before this disappears

chococlouds:

TM Dance Practice









Musiałam to dodać :DD







teenpocent:

when Hyuna was really excited seeing the helicopter cameras 


hyunseung taking a polaroid picture of hyuna

Zauważyłam, że pod niektórymi występami Trouble Maker,
ludzie piszą, że Hyuna wypycha sobie biustonosz itp...
Ale to może dać nam wiele do myślenia:
*no chyba jednak tego nie robi xD*


















I don’t wanna go



Milk Song <3





































Mam nadzieję, że ten krótki spamik z naszymi ulubieńcami wam się podobał <3

2 Komentarze

  1. Anonimowy12/05/2015

    Nieeeeeeeeeeeeeee HyunSeung dlaczego nam to robisz ._. Nieeee, ja nie chcę żadnych shipów HS z Hyuną, nieee :'(

    OdpowiedzUsuń