✰SPECIAL✰ Styl Hyuny

Po 2 poprzednich specjalnych notkach postawiłam zrobić kolejną,
tym razem przyjrzymy się stylowi Hyuny na lotnisku, na scenie oraz na co dzień.
Spam który robiłam co miesiąc (i którego nie robiłam już 2 miesiące... ) pojawi się pod koniec marca/na początku kwietnia :))

Możemy zauważyć, że Hyuna zazwyczaj ma na sobie krótkie spodenki oraz sweter lub bluzę. Wydaje mi się, że każdej dziewczynie powinien spodobać się taki zestaw (a chłopcy mogą popatrzeć na słodką Hyune, w tych różnych zestawieniach xD)



















































6 Komentarze

  1. Jest na co popatrzeć fajny ma styl xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/02/2014

    Ona ma milony roznych image-ow, to troche tak jakbym widzial rozne osoby ale podobne do siebie. Naprawde trudno ja rozróżnić, ale nie ukrywam ze wyglada perfekcyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to wlasnie w niej uwielbiam nigdy sie nie znudzi swoim fanom XD

      Usuń
  3. Anonimowy3/03/2014

    moze i nie ale mopglaby byc bardziej rozpoznawalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/14/2019

    I got tis site from my friend who shared with me concerning this web site and now this time I am visiting this weeb site and reading veery informative posts at this
    time.

    OdpowiedzUsuń