✰VIDEO✰ Hyuna wydała teledysk do ''Lip & Hip''

7 Komentarze

  1. Anonimowy12/04/2017

    Czekałam czekałam i się doczekałam teledysku. Pokochałam tą piosenkę, choreografię.
    Domyślam się, że teledysk będzie miał ban'a w koreańskiej telewizji :)
    Teraz czekać tylko na występy w tv :) Wydaje mi się, że ma szansę zrównać się z Roll Deep :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah na pewno! W Korei zawsze mają jakieś problemy z teledyskami Hyuny xD Zgadzam się! To jest genialne :) Teraz cały czas refren chodzi mi po głowie :D Czekałam na taką Hyune. Babe było świetne, ale to jest A+ ^.^

      Usuń
    2. Anonimowy12/05/2017

      Zauważyłam. Szczególnie kiedy było "dwuznaczne" zbliżenie na łokieć, oraz "biust"to wiedziałam, że na pewno to nie przejdzie w Korei.. Podejrzewam, że wydany został drugi comeback nie tylko przez "krótką" promocję Babe, ale właśnie przez brak efektu "wow". Babe było klimatyczne, delikatne i kobiece. Jednak wiadomo co się sprzedaje.
      Myślę, że też może przyczyniła się do tego konkurencja, w końcu Sunmi zdobyła pierwsze miejsca ze swoją piosenką i tak mi się wydaje, że dla wydawnictwa mógł to być policzek. :) Chociaż w zestawieniu Babe, i Gashina tworzą ładny duet. ;D
      Trochę ubolewam nad brakiem Triple H.

      Usuń
    3. Haha dla mnie i tak Hyuna nadal jest sexy queen, chociaz Sunmi tez jest świetna ^^
      Jestem pewna, ze Triple H niedługo powróci... ja nadal ubolewam nad Trouble Maker :C R.I.P

      Usuń
    4. Anonimowy12/05/2017

      Tego tytułu chyba nikt jej nie odbierze :) Tylko Hyuna potrafi jednocześnie być seksowna i urocza. Oby! Chociaż też mieli słabą promocję. Zastanawia mnie jednak w przypadku Triple H czy ich dotyczy też "spłacenie" wytwórni jak w przypadku nowych grup. Czy ze względu na skład ich to ominęło. Jakby Trouble Maker teraz coś nagrało to by ah... <3

      Usuń
  2. Dobrze, że wróciła jeszcze w tym roku. Babe było bardzo średnie, to jest świetne. Nie wiedziałem nawet, że Hyuna ma taki głos (refren), trochę było zdziwienie :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Myślę, ze Babe było takim eksperymentalnym comebackiem.
      Hyuna pokazała tam całkiem inną stronę siebie, nie było to złe, po prostu większość jej fanów
      (w tym my :p) wolimy ją w takich kawałkach jak Lip & Hip, How Is This czy Roll Deep ^^
      Hyuna zobaczyła zapewne, ze Babe nie przyjęło się tak dobrze, więc powróciła do korzeni :D
      Hyuna ma naprawdę ładny głos do śpiewania, ale rzadko to pokazuje ;c
      Jeden z moich ulubionych występów Hyuny, który ukazuje jej mozliwości wokalne: https://www.youtube.com/watch?v=vK-JEUDj6HY

      Usuń