✰INFO✰ Hyuna o 4Minute i możliwości powrotu do zespołu

Hyuna o możliwości powrotu 4Minute:
"Jeśli nadarzy się taka okazja, myślę że jest to możliwe. Pomimo tego, że nie mogę 
odpowiedzieć "tak" na to pytanie, myślę że po tym jak każda z nas spełni swoje marzenia, 
wtedy może powrócimy jako 4Minute". Po chwili zastanowienia: "Ale czy fani będą chcieli 
mnie oglądać kiedy będę dużo starsza i ponownie zadebiutujemy?". Myślę, że wzbudziłam 
wiele wątpliwości co do możliwości naszego wspólnego powrotu na scenę".

Hyuna o członkiniach 4Minute: 
"Będąc szczerą, byłam tak zajęta przygotowaniami do albumu, że się z nimi nie kontaktowałam." kontynuując "Ale słyszałam o nich od ludzi dookoła. Wiem, że każda z nich przygotowuje się do własnych, indywidualnych działalności. Mam nadzieję, że fakt tego iż z nimi się nie kontaktowałam, nie zostanie źle zinterpretowany przez ludzi".

Hyuna o 4Minute:
"Wiele ludzi pyta mnie co sądzę o promowaniu z 4Minute i byciu solo... Nie myślę o swojej karierze jako o nowym początku, lecz jako poszerzeniu działalności 4Minute. Nie lubię kiedy ludzie mówią, że ja i członkinie nie pracowałyśmy ciężko będąc grupą. Aktywność 4Minute dużo dla mnie znaczy. I dzięki niej jestem tą osobą, którą widzicie dzisiaj."


źródło: 4Minute Poland

2 Komentarze

  1. Fajnie by było jakby dziewczyny powróciły wszystkie razem. Będę żyć nadzieją xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby świetnie :/
      Jednak po tym jak kiedyś odfollowały Hyune na Instagramie trochę martwiłabym się o ich relacje w tym "nowym" 4Minute.
      Oczywiście badzo chciałabym, żeby powróciły, a Hyuna tą wypowiedzią dała nam nadzieję ♡

      Usuń