✰INFO✰ Hyuna na 3 miejscu w rankingu na celebrytkę z najlepszym ciałem!

Ankieta odbyła się 12 lipca, szukano idolki, o której ciało możemy być najbardziej zazdrośni.
Zostało zapytanych 800 profesjonalistów! 

Wśród żeńskich gwiazd, Seolhyun z AOA, znalazła się na 1 miejscu z 34,7% głosów od kobiet i 45,6% głosów od mężczyzn.

Specjalistki następnie wybrały kolejno Kang So Ra z 30%, Honey Lee z 26,7%, oraz Soyou z Sistar z 24,4% głosów.

Specjaliści uplasowali Soyou na miejscu 2 z 23,8%, Hyune na 3 miejscu z 22,5%, oraz Kang So Ra na 4 z 21,6% głosów.

Gratulacje! ^^

8 Komentarze

  1. Nie dziwię się, sama jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/14/2016

    kocham cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok to już drugi taki komentarz w tym miesiącu i nie wiem co o tym myśleć... dziękuję, to miłe? xD Nadal tylko nie wiem czy to wyznanie jest skierowane do mnie, czy do Hyuny :")

      Usuń
  3. Anonimowy7/14/2016

    Gdzieś czytałam, że Hyuna ma powrócić z pierwszym pełnym albumem, nie wiem czy to prawda, ale ja tak strasznie bym chciała żeby znowu powróciła z piosenką w swoim sexy stylu jak zwykle takie wielkie ‘’WOW’’, ale również żeby wydała MV z jakąś spokojniejszą piosenką. Hyuna ma naprawdę przepiękny głos co pokazała w np. ’’Time’’ czy’’ Serene’’ więc fajnie by było gdyby więcej wydawała takich piosenek, ale oczywiście to nie zmienia faktu, że jej rap jest genialny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja chyba też gdzieś widziałam taką informacje, jeśli to prawda to byłoby cudownie! ^^
      Masz rację, może Hyuna kiedyś nie była najlepsza wokalnie, ale przez ostatnie 3 lata bardzo się poprawiła i widać to gołym okiem, każdy jej mini album jest coraz lepszy ^^
      Ja osobiście preferuję jej rap jak np. Blacklist czy Ice Ice, (uwielbiam raperki/raperów) ale podobają mi się również spokojniejsze piosenki od Hyuny, także również chętnie zobaczyłabym MV w tym stylu :)
      A głos Hyuny jest unikalny i kocham go :D

      Usuń
    2. Tak, album ma być pełny. ^^

      Usuń
    3. No to super, nie mogę się doczekać ;D
      Na pewno będzie genialny ^^

      Usuń