✰INSTAGRAM✰ 01.06.16

8 Komentarze

  1. Anonimowy6/02/2016

    Juz nie moge sie doczekac solowego comebacku Hyuny *_* chyba nie wytrzymam :) a co slychac ? Jak szkola ? Jeszcze troche i wakacje ^^ mam nadzieje ze HyunA zrobi Nam niespodzianke na poczatek wakacji z mini albumem ;) a tak w ogole sie martwie co z Naszymi dziewczynami :( ciekawe czy przedluza kontrakty z CUBE, bo ostatnio cos tak malo o Nich slychac, malo aktywne sa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam wakacje od 3 tygodni (bo miałam maturę) i teraz dopiero w październiku szkoła ;D
      Ja również nie mogę się doczekać, oby poszło jej tym razem lepiej niż z Roll Deep <3
      A co do 4Minute to myślę, że jednak mimo wszystko przedłużą te kontrakty :)

      Usuń
    2. Anonimowy6/06/2016

      Zadzroszcze, ze juz masz wakacje :) ja niestety jestem w trakcie najgorszego okresu studiow (sesja) :( a jak matura ? Dobrze Ci poslo, trudna byla w tyn roku ? ^^
      Wlasnie jak do Ciebie pisze to slucham sobie z okazji urodzin Hyuny Roll Deep :-P Oby w prezencie na urodziny miala MEGA SUMMER HIT !!!!! A w ogole myslisz ze sa szanse ze comeback Hyuny wyprodukuje Shinsaindong Tiger (chyba cos namieszalem z nazwie) czy nie ? W koncu odpowiedzialny jest za comback CLC, i to jego powrot do CUBE po kilku latach przerwy chyba i bylo by fajnie bo On robil super piosebki dla Naszych dziewczyn ;) a co myslisz o comebacku CLC ? Ja jestem na tak ale szoda ze bez echa przeszedl, chyba nawer gorzej niz poprzedni :(

      Usuń
    3. Tak! Ja tez mam nadzieję, że Ci producenci zajmą się jej comebackiem.
      Najlepsze hity od 4Minute (jak dla mnie) były właśnie od nich.
      Od CLC podobało mi się jak do tej pory tylko Pepe, niestety ale uważam, że nie mają odpowiednio chwytliwych piosenek dla publiczności i słaba promocja od Cube nie pomaga.
      Szkoda mi ich, widać, że są utalentowane, oby im się poszczęściło w przyszłości.
      Ojejku nie wiedziałam, że jesteś już na studiach, szczerze mówiąc myślałam, że jesteś młodszy odemnie, bo właśnie często później się okazuje, że osoby z którymi pisze są młodsze xD
      Jeśli można spytać to ile masz lat i jakie studia wybrałeś?
      Ja mam nadal dylemat na co iść, chociaż jako tako juz wybrałam :D
      A co do matury, to angielski ustny miałam 100%, a polski 72%, nie jest źle, jedyne czego się obawiam to matma pisemna, coś czuje, ze będzie poprawka bo matma mi wszystko zawsze niszczy :c

      Usuń
    4. Anonimowy6/13/2016

      To gratuluje wynikow matur, na prawde super wyniki :)
      Przepraszam, ze nie odpisywalem ale mialem sporo nauki i takie tam, projekty, sprawozdania :)
      A widzisz, to jestem wyjatkiem ^^ mam 21 lat :)
      A jakie studia wybralas juz tak wstepnie ? Ja studiuje na Politechnice. Nie bede ukrywac ze jest ciezko, bo jest :( najgorzeh mi idzie z przedmiotami typu analiza matematyczna :/ a takie typowo juz zwiazane z kierunkiem to fajne i ciekawe zajecia ;) najgorsze do przejscia da te wszystkie matematyczne, sam musze poprawic w przyszlym semestrze ta analize matematyczna :(
      Mialem wlasnie Ci odpisac, ze licze iz Shinsaidong Tiger bedzie odpowiedzialny za comeback Hyuny i takze za przyszly 4Minute ale jak zobaczylem dzisiaj rano te tragiczne informacje odnosnie dziewczyn to sie zalamalem. Doslownie, jakas depresje zlapalem chyba bo nie chce mi sie zyc jak pomysle ze 4Minute moga juz nie nagrywac razem i jako zespol sie rozpadna ;( moj pierwszy poludniowokoreanski nie tylko girls band ale ogolnie artysta i ma aie to tak skonczyc ?
      Nie wiem co napisac nawet :( caly czas mam nadzieje, ze jeszcze tak jak umiescilas w poscie o tym ze beda jeszcze z Nimi rozmowy, ze jedkak przedluza kontrakty.
      Czulem juz od jakiegos czasu tak jak pisalismy sobie ze cos sie tam dzieje niedobrego ale ze az tak to nie przypuszczalem. Niby za 2-4 dni ma byc jasne juz co dalej. Ponoc Gayoon i Jihyun to te dziewczyny ktore chca opuscic grupe, ale oby jednak sie rozmyslily. Oby Nasze dziewczyny tworzyly dalej nawet w zmienionym skladzie.

      Usuń
    5. Chciałam iść na japonistykę razem z moja koleżanka, ale trochę za późno się dowiedziałam, że tam gdzie chciałam iść nie ma tego kierunku i musiałabym jeszcze dalej iść xD
      To były moje główne wymarzone studia chciałam połączyć pasje i studia, ale czuje, ze i tak tam się nie dostane xD
      Myślałysmy jeszcze o dietetyku, ale słyszałam że tam jest chemia i biologia, wiec odechciało mi się ;p Kilku moich znajomych idzie na politechnikę i jeśli tam jest tak bardzo ciężko i jeszcze jest matematyka to podziwiam Cię, że tam wytrwałeś xDD

      Mi też jest mega smutno, że 4Minute się rozpadły byłam przekonana, że jednak przedłuża te kontrakty... niby Cube zaczęło je promować ostatnio bardziej, chodziły indywidualnie do jakichś promogramów, ale wydaje mi się, że Jihyun i Gayoon nie chcą już być częścią zespołu, który występuje na scenie, tylko chcą się skupić na aktorstwie i szukają pewnie dobrej wytwórni jakiejś.
      Z drugiej strony ciesze się, że Hyuna będzie się promować solo bo jej końca kariery scenicznej chyba bym nie przeżyła xDD
      Szkoda, że te starsze perełki się rozpadają... z moich ulubionych starszych zespołów ze wszystkimi członkami zostali tylko Big Bang, Shinee i Infinite... no i jeszcze BTOB, VIXX i Block B, ale oni trochę później debiutiwali :(
      Juz żaden girlsband nie został ze wszystkimi członkiniami...

      Usuń
    6. Anonimowy6/15/2016

      Japonistyka, super, też chciałbym to studiować *_* uczyłem się japońskiego kilka lat, ale niestety ten kierunek jest za daleko od miejsca w którym mieszkam, a nie chciałbym się przeprowadzać aż tak daleko :( Połączenie studiów czy pracy z pasją to najlepsze co może być, jak to mówią: "Rób to co kochasz, a nie będziesz musiał nigdy pracować" ^^ Życzę Ci powodzenia w znalezieniu i dostaniu się na ten wymarzony kierunek czy inny jaki sobie wybierzesz ;) Daj też znać jak poszło i czy się dostałaś :) Politechnika jest głównie ciężka przez te matematyczne przedmioty, które są głównie na początku, a jak już się je przejdzie to robi się o wiele fajniej i ciekawiej :) bo zaczynają się przedmioty związane z kierunkiem studiów. Mi studia w ogóle średnio się podobają właśnie dlatego, że jest wiele niepotrzebnych moim zdaniem przedmiotów, które nie są związane z kierunkiem i zamiast dać takie które się przydadzą w przyszłości w pracy to zapychają takimi ogólnymi które w pracy w ogóle się nie przydadzą :/ Studia to nie liceum i powinny byc takie przedmioty i zajęcia żeby je wykorzystać kiedyś a nie siedzieć w sali i słuchać na wykładzie o całkach czy pochodnych xD :P Dietetyk też fajny zawód ale właśnie tak jak napisałaś musi być dużo takich chemicznych i biologicznych przedmiotów :(
      Mi też jest strasznie przykro, a jeszcze bardziej dlatego że to właśnie Je poznałem jako całość jako pierwsze, jako zespół, pierwszy w moim życiu :'( Aż łza się kręci w oku ^^ Dziewczyny były już częścią mojego życia a tu taka informacja.
      Jak zwykle się rozpisałem xD Dlatego napisałem Ci o moich ulubionych pozostałych zespołach, które jeszcze trzymają mnie w KPOPpie w tym poście o rozpadzie.

      Usuń
    7. Ja cały czas mam nadzieje, ze się obudzę i okaże się, że to był joke a 4Minute nadal są razem :/

      Na pewno Ci napiszę co i jak, pewnie skończę gdzieś gdzie nie chce, ale można sobie pomarzyć o japonistyce xDD

      Usuń