✰VIDEO✰ 4 Minute z "No Love" i ''Hate'' na Music Core

No Love


Hate

6 Komentarze

  1. Anonimowy2/08/2016

    Super wystepy, dziewczyny jak zawsze daly z siebie wszystko :) jestem wsciekly, ze Hate nie stal sie hitem :/ powinien byc mega hitem lutego a zamiast niego na listach dominuja te beznadziejne, kiczowate, mdle i nudne GFriend, az nie moge na nie patrzec. W ogole bardzo sie boje o przyszlosc 4Minute, bo na forach ludzie ciagle pisza o ewentualnym rozwiazaniu kontraktu z CUBE, przejsciu pod inna wytwornie (co akurat sam popieram), rozpadzie zespolu, zlej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie tego obawiam, tym bardziej, że ostatnimi czasy stare zespoły (legendy!) się rozpadają a zastępują je te nowe... to straszne :(

      Usuń
    2. Anonimowy2/09/2016

      Dokładnie, jak dowiedziałem się, że KARA się rozpadła to się załamałem. KARA ? Myślałem, że to żart. Już nigdy nie usłyszymy takich hitów jak Jumping, Mister, Lupin, Step czy Pandora :( Nowe wydawnictwa nie równały się z tymi z poprzednich lat, ale i tak im kibicowałem. Cupid to już nie to co poprzednie single :) i bez starego składu to też nie było to samo. Mam nadzieję, że Nasze 4Minute tylko przejdą do innej wytwórni, chyba, że postanowią zostać. Nie wiem czy pisałem o tym w jakimś poprzednim komentarzu czy nie, ale uważam, że CUBE zrobił to trochę celowo. Że taka słaba promocja i ogólnie flop. Bo teraz było by znacznie ciężej dziewczynom się wkręcić do jakieś większej wytwórni. Może do jakieś małej, niezbyt popularnej. Więc najlepiej zostać pod nimi dalej :/ Co myślisz o tym ? Ja już za dużo myślę na ten temat i ciągle jakieś teorie spiskowe układam w głowie :P i za dużo czytam chyba tych forów, na których to wypisują :D

      Usuń
    3. haha nie pisałeś tego, przez twoje przemyślenia i mnie takie teorie zaczynają nachodzić xD a co do KARA to faktycznie, co jak co to piosenki miały naprawdę fajne (ale przyznam, że dzięki Youngji zaczęłam je bardziej lubić.. bo Hara... plz nie pytaj xD ale szanuję Harę oczywiście :)) jak usłyszałam o KARA to serio mi się smutno zrobiło, aż strach pomyśleć ile jeszcze inne legendy będą z nami... oby jak najdłużej :c

      Usuń
    4. Anonimowy2/11/2016

      Haha, to moglem nie pisac bo teraz Ciebie tez beda meczyc rozne teorie :-P KARA mialy swietne piosenki. Szkoda mi Ich bardzo. Wiem, ze nie przepadasz za Hara ;) kiedys o tym pisalismy :-) ja tez jakos szczegolnie za Nia nie przepadam, a po Jej solowym "debiucie" to mnie zaczela bardziej smieszyc xD jak mam gorszy dzien to sobie slucham Jej piosenki z platek Cookie Crisp i juz humor mam lepszy, a jajlepiej to jakis wystep live, jak dyszy zamiast spiewac :D smiac mi sie chce jak pomysle. Obu Jej przyszle single byly lepsze. Ja tez bardzo lubie Youngi, ale jednak "stary" sklad i tak byl najlepszy. Jak dla mnie to Youngi wiele nie zmienila. Wolalem KARE jako 5cio osobowa grupe :)

      Usuń
    5. hahahah xD
      Ja tez wolałam je jako 5, bo pózniej zaczęły się sypać :(
      Bardzo lubiłam Nicole ;D

      Usuń