✰INFO✰ Hyuna uwaza, ze nie pasuje jej niewinny image

Hyuna jest jedną z k-pop'owych idolek, która moze z dumą nosić tytuł "Sexy Queen".
W wywiadzie, ujawniła ona swoje prawdziwe odczucia na temat swojego
konceptu i powrotu z "Because I'm The Best".

Program OBS, który przeprowadził wywiad z Hyuna jeszcze przed jej comebackiem,
ujawnił rozmowę z piosenkarką. Hyuna uwaza, ze "niewinny koncept", nie pasowałby do niej.

Zapytana czy ma zamiar zmienić swój image na bardziej niewinny, odpowiedziała: "Nie jestem
w tym dobra i nie pasuje mi taki image, nie mam odwagi konkurować z innymi artystami,
którzy mają ten koncept. Jeśli nie jestem czegoś pewna, nie zrobię tego.
Istnieje juz wielu idoli, którzy są świetni w tym koncepcie."

"Gdybym nie zrobiła "Red" i nie sfilmowała tego zwiastunu (chodzi o trailer do 4 mini albumu),
to moze byłabym w stanie podjąć się niewinnego konceptu, ale posunełam sie za daleko.
To jest koncept, który zbudowałam, więc pokazę wam jeszcze więcej."

Następnie Hyuna powiedziała, ze jest fanką G-Friend i A Pink!
"Osobiście uwielbiam grupy jak G-Friend i A Pink, które mają
niewinny koncept. Czuję się lepiej, kiedy je oglądam, czasami nawet
je naśladuję, ale kiedy to robię, wyglądam dziwnie."

Hyuna nie martw się! Napewno mogłabyś równie dobrze spróbować niewinnego konceptu! ♥

0 Komentarze