✰INFO✰ Hyuna i Dawn mówią o ich 5-letnim związku w programie "My Ugly Duckling"

28 lutego Hyuna i Dawn pojawili się jako goście w programie "My Ugly Duckling"! Hyuna i Dawn spotykają się od maja 2016 roku, jednak swój związek upublicznili w sierpniu 2018 roku. 

Dawn powiedział: „Kiedy Hyuna nazywa mnie moim prawdziwym imieniem, dostaję dreszczy. 
Naprawdę nazywam się Kim Hyojong, ale zazwyczaj nazywa mnie czule lub po prostu „Dawn”. 
Jeśli jednak zrobię coś złego, Hyuna mówi do mnie po imieniu. Nazywanie się pełnym 
imieniem jest przerażające, usłyszenie „Hyojong” jest naprawdę straszne”. 

Hyuna powiedziała: „Zwykle nazywam go jagi (jest to czułe określenie, które znaczy „kochanie”), 
ale jeśli go na czymś złapię, wtedy nazwę go "Hyojong", wtedy on odrazu wie, 
że coś się stało". Dawn dodał: „Nagle przychodzi mi do głowy wiele myśli. 
Zaczynam odtwarzać sobie w głowie wszystko co zrobiłem od rana”. 

Dawn i Hyuna zostali zapytani o reakcje swoich rodziców na ich związek. Hyuna przyznała, że Dawn z pozoru może wydawać się dla niej zaskakującym wyborem, następnie dodała: „Moi rodzice 
wiedzą, jak bardzo się o mnie troszczy. Otwarcie serc zajęło im trochę czasu, ale ja też 
mam klimat podobny do niego. Pasujemy do siebie”. Dawn dodał ze śmiechem: „Jest 
pewna korzyść. Mogę wywołać złe pierwsze wrażenie, więc im lepiej mnie poznajesz, 
tym bardziej zdajesz sobie sprawę: „Och, on jest lepszy niż się spodziewałem”. 

Hyuna powiedziała: „Mój tata nigdy nie zachowywał się twardo przy mnie, ale jest coś innego. 
Nie wiedziałam tego, ale najwyraźniej bierze Dawn na osobność, aby dać mu wskazówki. 
Sama nigdy tego nie widziałam". Dawn powiedział: „Daje mi wiele dobrych rad. Teraz, jeśli 
jestem czegoś ciekawy to po prostu go pytam. Oczywiście, ze względu na klimat (image 
"złego chłopca") którym emanuję, na początku był wobec mnie bardzo podejrzliwy”. 

Hyuna podzieliła się tym, że para czasami chodzi razem do wróżbitów: „Powiedziano nam 
kiedyś, że spotkaliśmy się i rozstaliśmy w poprzednim życiu, zanim spotkaliśmy się w aktualnym”. 
Dawn dodał: „Zabawne jest to, że wróżka powiedziała, że Hyuna była generałem 
w poprzednim życiu, podczas gdy ja byłem słynną gisaeng (kurtyzaną)”. 

Parze zadano typowe pytanie, które pojawia się w programie, które dotyczy „okresu 
wygaśnięcia” miłości. Hyuna powiedziała: „Myślę, że nie ma czegoś takiego. 
Uważam, że data wygaśnięcia to „dzisiaj”. Wierzę, że miłość odnawia się 
każdego dnia. Kocham, jakby każdy dzień mógł być ostatnim”. 

Dawn dodał: „Myślę, że „data wygaśnięcia” nie dotyczy miłości, ale tego uczucia „kołatania serca”. 
Każdy może poczuć „kołatanie serca” dla każdego, niezależnie od tego, czy jest to ktoś, kogo 
spotkałeś w przeszłości, czy możesz spotkać w przyszłości. Ale miłość wygasa tylko wtedy, 
gdy z niej zrezygnujesz. Po zakończeniu okresu „kołatania serca” masz tendencję do 
popadania w większą ilość konfliktów i bycia częściej zranionym. Ale dopóki wierzysz, 
że chcesz być z tą osobą w swoim sercu, nie ma „daty wygaśnięcia” miłości”. 

2 Komentarze

  1. Anonimowy3/06/2021

    Oni są tacy kochani! Oby więcej idoli się tak swobodnie pokazywało kiedy są w związku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie <3 Pora żeby fani zrozumieli, że idole nie są ich własnością.

      Usuń