✰INFO✰ List Hyuny do Cube Entertainment

Po tym jak Cube Entertainment ogłosiło, ze Hyuna została usunięta z agencji, 
Hyundae News ujawniło list, który Hyuna napisała do wytwórni.

 "Do: CEO Shin Dae Nam 
Jak zapewne wiesz, jedyną rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłam, 
było to, co najlepsze dla Cube Entertainment, które istnieje do dzisiaj. 

Po pierwsze, kiedy rozstałam się z JYP, byłam po stronie przewodniczącego Hong'a. 
Po drugie, kiedy doszło do konfliktu między przewodniczącym Hong'iem, a Ceo 
Park Choong Min'em, odmówiłam Ceo Park'owi, nawet gdy próbował mnie przekonać 
i stanęłam po stronie przewodniczącego Hong'a. Po trzecie, po tym, jak Cube stało się publiczne, 
zrobiłam wszystko co w mojej mocy, aby pomóc w stworzeniu Cube takiego jakie jest dzisiaj. 

Nie wiem, jak wielkie przestępstwo popełniłam, ale od początku września wszystkie moje plany 
zostały odwołane. Potem, 13 września, przeczytałam wiadomość o moim usunięciu z Cube. Chociaż 
mogłam zostać poinformowana osobiście. Zaakceptowałam wszystko i otrzymałam zawiadomienie o 
wcześniejszym odwołaniu mojej umowy po ostatniej dyskusji w domu prezesa w Mokdong, 
16 września. Powiedziano mi, że odbędzie się walne zgromadzenie akcjonariuszy i że otrzymam 
informacje o wynikach spotkania, ale do tej pory nic nie usłyszałam. Sprawy są opóźniane 
róznymi wymówkami, mimo tego, ze wszyscy jesteśmy w tym samym budynku. 

Codzienność jest dla mnie torturą. Przez ostatnie dwa miesiące zbyt trudno było mi czekać. 
Proszę o udzielenie odpowiedzi do 15. Następnie chciałabym, aby umowa została odwołana w 
sposób czysty i dżentelmeński. Jeśli do tego czasu nie otrzymam odpowiedzi, sama przejdę do 
tego przez konferencję prasową na podstawie wszystkiego co do tej pory zaszło. Pytam jeszcze 
raz. Zrobiłam wszystko, co mogłam, pogarszając moje zdrowie, aby poświęcić się dla Cube, 
które istnieje dzisiaj. Pomimo moich uczuć, mój wizerunek osiągnął dno i moja reputacja 
została nadszarpnięta z powodu mojego usunięcia z Cube. 

Jeśli pamiętasz nasze piękne wspomnienia, proszę, abyś rozwiązał tę kwestię pięknie i przyjaźnie. 
Niech Cube doświadcza ciągłego i niekończącego się wzrostu. Dziękuję.

Od Hyuny 04.10.2018
Nadawca: Kim Hyuna"

12 Komentarze

  1. Anonimowy10/20/2018

    W Cube pracują jakieś świnie. Widać jak Hyuna została skrzywdzona... nadal nie mogę w to uwierzyć. Chciałabym aby moja ulubiona grupa BTOB odeszła stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... jak to tłumaczyłam to przyznam, ze chciało mi się płakać ;c
      Hyuna do samego końca jest dla nich miła i ich nawet wspiera wtf
      Jak tu jej nie kochać :(

      Usuń
  2. Anonimowy10/21/2018

    Właśnie sobie wyobraziłam jakbym ja się czuła gdybym pracowała gdzieś przez 10 lat, wprowadziła tam wiele zmian, który wyszły tej firmie na lepsze, a moja firma by się mnie pozbyła i jeszcze przyszłoby mi tylko wypowiedzenie bez wcześniejszej rozmowy... Hyuna musi być nadal bardzo zraniona, chociaż z postòw na instagramie wydaje się ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest mega smutne i nie fair. Straciłam całą sympatię do tej wytwórni. Na pewno nadal jest jej przykro... ogólnie to Hyuna jest bardzo wrażliwa, chociaż przez wizerunek który miała do tej pory, ludzie myślą o niej całkiem inaczej ;/

      Usuń
  3. Anonimowy10/21/2018

    Prywatnie mam ochotę odwiedzić Cube z młotem 10-kilowym z napisem "na głupotę" i walić ich aż miazga zostanie, bo to co zrobili było chamskim zachowaniem łagodnie mówiąc. Ja rozumiem ze showbhiznes ma swoje prawa i ze zwykle widzimy tylko tą piękna stronę, ale takiego szczeniackiego zachowania się od nich raczej nie podziewałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się do ciebie przyłączę! Serio oni Hyune i E'Dawn'a potraktowali jak jakichś kryminalistów. Dla nich bycie w związku dla idola jest zbrodnią... ja też się nie spodziewałam, a już na pewno nie tego, że Hyuna dowie się od innych, że została wyrzucona, bo szanowne Cube nie raczyło przeprowadzić z nią dyskusji...

      Usuń
  4. Anonimowy10/24/2018

    Ale czemu wszyscy na wytwórnie najezdzaja?? Przeciez to wina Hyuny i E'Dawn że złamali zasady. Chill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zasady złamali? Pamiętasz może ile Hyuna jest już artystką? 11 lat. KURDE 11 LAT. A ile zrobiła dla Cube? Dlaczego nie mogła się z nikim spotykać? Czy bycie w związku to jakieś przestępstwo? Cube powinno wspierać swoich artystów, a nie ich wyrzucać bo fanom się coś nie podoba. Hyuna i E'Dawn może ujawnili informacje, że są razem, chociaż wytwórnia zaprzeczyła, ale to nie jest powód żeby ich potraktować jak jakieś zużyte rzeczy. Sorry, ale będę nadal krytykować zachowanie Cube i tych "fanów", ponieważ skrzywdzili tak naprawdę niewinne osoby, które się kochają.

      Usuń
    2. Anonimowy10/24/2018

      Teoretycznie masz racje odnośnie tych zasad bo tam przeważnie podpisują umowę o zakazie umawiania się co jest dla mnie chore, bo przecież zaczynając swoją karierę artyści są przeważnie nastolatkami no to na logikę jak mają nie interesować się płcią przeciwną. Ale powiedz mi jak to mieli zrobić? Hyuna i E'Dawn mieli jakieś podanie napisać czy jakieś wybory pt " Hyuna i E'Dawn chcą być razem głosuj na tak albo nie" no proszę cię. A co do tego ze mamy pretensje do wytwórni tak mamy bo po 1. sami namieszali 2. Gdyby cie planowali wyrzuć z pracy to chciałbyś sie dowiedzieć z mediów czy osobiście 3. Wywalając kogoś z powodu tego ze ma chłopaka o jest idiotyzmem. Już bym zrozumiał romans z żonatym, alkoholizm,narkotyki bo wtedy faktycznie jej kariera mogłaby ucierpieć. Prywatnie może mniejsze pretensje miałbym do Cube gdyby załatwili tą sprawę za zamkniętymi drzwiami a nie mieszając i jeszcze publicznie bawiąc sie ich uczuciami bo wiadomości wyrzucamy potem zastanawiamy się ale nie martwcie się dowiecie sie kiedyś z mediów jest chamskie. A jeszcze pragnę zauważyć co jest największą ironią ze najbardziej burzą się koreańscy fani co oznacza ze Hyuna i inni koreańscy artyści mają prawdziwych fanów za granicą (ja jestem tylko zazdrosny o tego cholernego farciarza ale kibicuje im z całego serca ;p)

      Usuń
    3. Dokładnie! Żeby tak to załatwić jak Cube to załatwiło? Żenada :/ Jakby BTOB razem odeszli to wątpię, że Cube by się po tym pozbierało i szczerze to mam taką nadzieję! Obchodzą mnie jedynie ci wszyscy artyści z Cube i jakby coś takiego się dla nich skończyło.

      Usuń
  5. Cube naprawdę zeszło na psy. CEO wyrzucił światową gwiazdę jaką jest Hyuna, przez co zarobki wytwórni będą mniejsze. I wytwórnia nie zajdzie tak daleko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń