✰VIDEO✰ 4 Minute z "Canvas" i ''Hate'' na Music Core

Canvas


Hate

2 Komentarze

  1. Anonimowy2/13/2016

    W koncu Canvas na zywo !!!! Rewelacja :-) uklad w refrenie troche slabszy niz w reszcie utworu, ale i tak dziewczyny daly swietny wystep ;) to powinien byc razem z Hate mega hit :/ a odnosnie Naszej poprzedniej rozmowy to ja tez uwielbiam Nicole, ciesze sie, ze dalej wystepuje jako solistka :) chociaz moja ulubiona czlonkinia z KARA jest zdecydowanie Seungyeon. Ja lubie najbardziej ^^ i Gyuri :) szkoda, ze juz ich razem nie zobaczymy :( moze kiedys jakas reaktywacja jak Wonder Girl :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gyuri jest przepiękna i uwielbiam jej głos, a Seungyeon była moja 2 ulubiona członkinią po Youngji w ostatnim składzie ;D Występ z Canvas był naprawdę znakomity, mam nadzieje, ze dziewczyny wystąpią jeszcze z Blind ^^

      Usuń