✰PHOTO✰ Zdjęcia Hyuny z albumu 4 Minute ''Act.7''









5 Komentarze

  1. Anonimowy2/17/2016

    HyunA jak zawsze cudowna <3 a tak w ogóle to myślałem sporo na temat tego co wcześniej pisałem o tym, że CUBE jest winny temu, że Hate i całe Act.7 jest takim flopem. I mimo, iż dalej uważam, że w sporej części to wina wytwórni to myślę także, że jest to też trochę wina samej piosenki. Jak dla mnie cały mini-album jest REWELACYJNY (:P) i uważam, że to jedne z najlepszych piosenek 4Minute, a współpraca ze Skrillexem wyszła im na dobre jeżeli chodzi o twórczość. Ale są one jednocześnie trochę takie za bardzo "amerykańskie" przez co Korea Południowa nie bardzo je polubiła, bo wiadomo, że tam teraz na topie są sweet concept. I takie single aktualnie przodują. Myślę, że dziewczyną przydałby się kolejny comeback (i to w miarę szybko) już w takim "koreańskim" stylu i brzmieniu. Ja bardzo szanuję i uwielbiam artystów, którzy nie idą jak to przysłowiowe "bydło" za resztą tylko tworzą to co uważają za słuszne i uczciwe według siebie. Jak widać 4Minute lepiej radzą sobie poza granicami swojego kraju niż w Nim samym. Smutne :( Ja cierpię i jestem zrozpaczony ;) Czekam co będzie się dalej działo. A i pochwalę się, że właśnie zamówiłem sobie egzemplarz Act.7 :D Już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie ^^ A Ty masz w planach kupno ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała pieniądze to oczywiście pierwsze co zakupię to album od 4Minute! :D Niestety wątpię, że cube zrobi im kolejny comeback tak szybko, a nagrody uciekną im przed nosem :( Nie lubię słodkich konceptów, ale 4Minute są chyba jednym z tych wyjątków, że nawet jak mają uroczy wizerunek to i tak mi sie podoba, chociażby takie Heart to Heart niby byl slodki koncept a jest zajefajne xD

      Powiedz mi koniecznie jaka kartę wylosujesz! Może akurat Hyune Ci się uda ;D

      Usuń
    2. Anonimowy2/17/2016

      Koniecznie będziesz musiała sobie wtedy kupić album 4Minute ^^ Ja zbierałem na kartę pamięci, ale jednak Nasze dziewczyny sa ważniejsze niż jakaś tam karta xD już zaczynam odkładać pieniądze, może jakiś album Hyuny solowy będzie w tym roku ? Oby :P Też wątpię, że CUBE to zrobi ale będę mieć nadzieję :) a nagrody już uciekają :'( Ja też średnio lubię słodkie koncepty. Lubię jak się przeplatają z innymi konceptami, jak np. AOA, były najpierw sweet, teraz są sexy, czasem aż za bardzo ale akurat AOA lubię. Chociaż ich sub-unit AOA CREAM to już przesada, aż kipi słodkością xD Fajnie jak grupy eksperymentują, a nie jak A Pink czy GFriend, które myślę, że do końca swojej kariery będą jechać na sweet concept. Heart To Heart jest jedną z moich ulubionych piosenek EVER ;) Ale wolę What A Girl Wants <3 Kocham tą piosenkę. Chciałbym zobaczyć 4Minute w takim wydaniu, ale bardziej jako pre-release track czy follow-up song niż jako title track ;) Oby była HyunA *_* (chociaż kocham JiHyun, GaYoon, JiYoon, Hyunę i SoHyun) ale jednak HyunA to HyunA <3 ULTIMATE BIAS :)Na pewno dam Ci znać, już nie mogę się doczekać aż przyjdzie :D

      Usuń
  2. Anonimowy2/17/2016

    Lavendova Diva przepraszam ze sie wrace ale czy ty odpowiadasz na każde komentarze komentujacych ten blog?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie odpowiadam na twój! :D Z tego co pamiętam to od początku prowadzenia tego bloga, odpowiadałam na każdy komentarz. Nie mamy tutaj chatu, czy czegoś w tym stylu, więc w komentarzach jest najprościej pogadać, zatwierdzam i odrazu odpisuję :)

      Usuń