✰INSTAGRAM✰ 31.05.15



+ 2 Video


3 Komentarze

  1. Anonimowy6/01/2015

    HyunA to 100% Dance Machine :-) Zniewalajaca ^^ Chcialbym zeby taki uklad miala na swoj solowy comeback *_* Wszystkie nagrody za uklad byly by Hyuny :D a do tego jakis super singiel i jest HIT !! a co myslisz o nowej piosence kolezanek z wytworni CLC ? chyna bardziej wolalem Pepe ale Like tez mi sie podoba ;) szoda ze dziewczyny nie radza sobie zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Byłoby super gdyby Hyuna przynajmniej raz miała jakiś hip-hopowy koncept, albo coś takiego podobnego do Change :DD

      I powiem Ci, że ja również wolałam Pepe, jednak cieszę się, że dziewczyny zostały przy takim ''funky'' koncepcie, a nie jakimś słodkim bo tego się obawiałam :3

      Usuń
    2. Anonimowy6/03/2015

      Też bardzo bym chciał żeby HyunA miała koncept podobny do debiutu z Change ^^ Coś w stylu solowego Crazy :) Albo coś mocniejszego ^^ Szczerze to trochę mam dość tego jak CUBE promuje Hyune, jako obiekt seksualny :/ Chciałbym na scenie zobaczyć Dance Machine a nie sexy pozy, układ, itd. Może to się zmieni :)
      I także cieszę się, że CLC zostały przy tym Funky stylu i nie poszły w słodki koncept, bo po zapowiedziach się tego spodziewałem :P Podoba mi się jak łączą style i nie są przesadnie słodkie ani wyzywające, mam nadzieję, że w końcu się przebiją. Ale to teraz takie trudne na tle tylu nowych bandów :(

      Usuń