✰INSTAGRAM✰ 12.05.15





4 Komentarze

  1. Anonimowy5/12/2015

    Pieknie jak zawsze :-) W ogole czytalem, ze 4Minute maja miec showcase w Japonii !! ^^ ale sie ciesze ;) moje marzenie sie spelnia, czyzby szykowal sie po japonskiej promocji jakis japonski comeback ? :) ale i tak dziwie sie ze CUBE nie zdecydowal sie najpierw promowac dziewczyn w Chinach gdzie aktualnie sa popularne :/ powinni to wykorzystac a poyem dopiero zaczas promocje z Japonii. ale w sumie 4Minute to chyba jeden z mniej popularnych tam zespolow wiec CUBE musi byc podbity tym ze tyle sie tam bandow promuje a 4Minute sa daleko w tyle. Ale oby potem promowaly sie w Chinach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tez widziałam informacje o koncercie w Japonii ^^
      Mam nadzieję, ze tym razem wszystko wypali i będzie duzo filmików i zdjęć z koncertu do dodawania :D
      Przyznam, ze dziwię się, ze 4 Minute nie są tak popularne w Japonii... moze to przez to, ze mało się tam promowały a ostatni singiel Japoński był w 2012 roku ;<

      Usuń
    2. Anonimowy5/13/2015

      Obyś miała rację i wszystko wypaliło :) Ale i tak uważam, że CUBE powinien najpierw promować dziewczyny w Chinach, gdzie są nadal popularne ^^ Też się dziwiłem, możliwe, że właśnie dlatego, że mało się promowały w Japonii. Ale ogólnie jakoś nie były lubiane przez Japończyków bo ich ostatni japoński singiel Love Tension (jeden z moich ulubionych singli 4Minute i ogólnie wszystkich piosenek jakie znam) nie był jakoś szczególnie tam popularny :/ myślę, że lepiej by sobie poradził jako koreański singiel z jakimś mini albumem. Singiel świetny a jednak się nie przebiły. Teraz mam nadzieję, że to się uda :P I oby ten show case to była taka sugestia o zbliżającym się japońskim comebacku :D i żeby nie było to Crazy po japońsku tylko jakiś nowy materiał :P a może te wszystkie zdjęcia z tymi producentami i kompozytorami to właśnie praca nad materiałem na tamten rynek ?

      Usuń
    3. Byłoby super ^^ 4 Minute zdecydowanie zasługują na bycie rozpoznawalnymi, według mnie jeden z najlepszych girlsbandów pod względem muzycznym :3

      Usuń