✰PHOTO✰ 4 Minute Diary - Czwartek

 Wiecie jak to jest iść do szkoły o 7.30 wyjść, czekać na ziomeczka do 7.46 dokładnie, pójść gdzieś w pola i czekać nie idzie hmm a to se pójde sama do szkoły a co i po drodze was wujek z ciocią zgarniają że wagarujesz zawozi do szkoły a tam ktoś Ci mówi że MACIE NA 2 LEKCJE TAAAK...
ja znam to uczucie. Mniejsza o to CHLIP... śliczne zdjęcia ♥


Lista piosenek z albumu :

1. What Are You Doing Today?
 2. Wait A Minute
 3. I'll Tell You
 4. Come In
 5. Thank You

4 Minute ujawniają kilka dodatkowych detali dotyczących nadchodzącego comeback’u !

Ich piąty mini album ''4 Minute World'', przy którym po raz kolejny pracował Brave Brothers, będzie zawierał nie tylko piosenkę tytułową, czyli ''What Are You Doing Today ?'', ale także ''Wait A Minute'', ''I’ll Tell You'', ''Come In'' oraz ''Thank You''.

Dwa utwory przyciągnęły szczególną uwagę, gdyż zostały podzielone na podgrupy. ''I’ll Tell You'' jest śpiewany przez Jihyun, Jiyoon oraz Sohyun, a ''Come In'' przez Gayoon i Hyune.

Album ujrzy światło dzienne już 17 marca, więc pozostańcie czujni !





6 Komentarze

  1. Hyuna to ma fajny tyłek

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki krągły w moim typie . Jeśli chodzi o szkołe znam twój ból wczoraj tak miałem ale za to ja mam lepiej bo mnie brat zawozi.Ale nie zawsze do szkoly konczy sie w galerii xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D przynajmniej ma Cie kto wozic :D
      a ze w galerii sie konczy to tam małe piwo XD

      Usuń
  3. Anonimowy3/14/2014

    dobre dupy:)

    OdpowiedzUsuń